Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44
Світова Федерація Українських Ж іночих Організацій Д В А Д Ц Я Т Ь Ч Е Т В Е Р Т И Й Р ІК В И Д А Н Н Я Ч И С Л О Ш О С Т Е П Л Е Н А Р Н А СЕСІЯ Р А Д И С Ф У Ж О Проголошення Третього Світо вого Жіночого Конгресу знайшло прихильний відгук серед наших складових організацій. Та одно часно піднялися голоси із засте реженнями. Чи зможе прибути потрібна для Конгресу кількість делегаток? Чи не закороткий це час, щоб підготувати належно ту велику програму? Чи не можна б відбути цей Конгрес у часі, що й Конгрес СКВУ, себто восени 1973 р. у Торонто? Це все слушні завваги. Управа СФУЖО ще раз розглянула їх на своєму засіданні. Наші складо ві організації в Канаді слушно до магаються, щоб Конгрес відбувся в Канаді, коли два попередні влаштовано в ЗСА. Отже й це промовило за зміною. Постанов лено в днях 24— 26 листопада 1972 р. відбути Пленарну Сесію Ради СФУЖО. Рада СФУЖО — це законо- датне тіло, що складається з представників складових органі зацій. До її компетенції належить — а) приймання і зміни статуту СФУЖО кількістю 2/ з голосів і б) вибір Головної Управи і Кон трольної Комісії. Отже Пленар на Сесія Ради зможе полагоди ти два найпекучіші завдання, що стояли перед Конгресом. До того Сесія Ради стане зу стріччю проводу СФУЖО з пред ставницями складових організацій. Буде добра нагода обговорити всі біжучі справи, що нагромадилися впродовж років. Від останньої Конференції СФУЖО, що відбу лася у 1962 р. у Торонто, про минуло 10 років. Всі інші почини, получені з Конгресом, залишаються в силі. Буде відкрита образотворча ви ставка жінок-мисткинь, яка три ватиме два тижні. Буде влашто вана виставка світлин творів Лесі Українки заходами Світового Ко- Коли президент Ніксон прибув до Москви, він застав в американ ській амбасаді телеграму Митро полита Мстислава, в якій було ви словлене прохання до Президента — відвідуючи Київ, пом’янути в своїх молитвах невинно стражда ючих по тюрмах українських бра тів і сестер во Христі. Ми не зна ємо, чи пом’янув Президент наших переслідуваних, однак знаменним був факт участи його з дружиною у відправі в баптистській церкві в Москві. Із скупих повідомлень ко респондентів бачимо, що це може єдина нагода мовчазної зустрічі през. Ніксона із звичайними людь ми, а не із ставленниками режиму. Читаємо: очі присутніх у церкві, вкрай наповненій, були звернені на президентську пару; жінка, що си діла поруч із ними, гірко плакала; сліди зворушення видні були на обличчях присутніх. Президент разом із вірними інтонував Псалом. Незабутнє враження! Короткі години перебування п-ва Ніксонів у Києві включали відвідини Св. Софії, святого хра му нашого, перетвореного на му зейний об’єкт. У пропам’ятній кни зі Св. Софії зазначив Президент, що радий був побувати в найдав нішій церкві України. Це була зу стріч віч-на-віч із нашою предків ською культурою. Ці, здавалося б, дрібні й незнач ні факти вказують на зростаюче значення духа релігійносте серед мітету відзначення роковин пое теси. Буде проведена виставка книжок жіночого пера за останніх 10 років. Зустріч представниць складо вих організацій завершиться 25 листопада 1972 р. спільним бен кетом, що стане товариським осе редком Пленарної Сесії Ради. населення комуністичної держави, яка не визнає релігії. Західні ко респонденти вказують на те, що релігія — це сфера, де спротив проти режиму має значний відго мін серед широких мас населення, включаючи і молодь. Молоді інте лектуали розглядають її моральну й етичну проблематику, між ними є багато таких, що скептично трак тують комуністичну ідеологію. В розумінні молодого опозиціонера в Совєтському Союзі •— релігія є в сфері ідеології антиподом до комунізму. Це поняття не відно ситься однак до офіційної церкви гіатріярха Пімена, що йде нога в ногу з московським режимом, так же само, як це було за царя Пе тра І і його наступників. Експерти стверджують, що переслідування вірних з боку уряду тільки скріп лює духа спротиву, єднає ряди йо го. Перед у русі спротиву ведуть Україна і Литва, також і жиди, у- спіхи яких в їхніх домаганнях най кращі. Західня преса стверджує також, що Українська Католицька Церква живе і діє таємно, хоча й була насильно зліквідована в 1946 році. Побої священиків поліцією частішають. Це є та атмосфера, в якій живе і діє українська жінка. На світли нах церковних відправ бачимо за журені жіночі лиця в скромних ху сточках. Це жінки головно з гаря чою молитвою в серці несуть ниш ком хрестити новонароджених ді тей (60 відс. молодих подруж хре стять своїх дітей). Це українська жінка вчить їх згодом вимовляти слова Господ ньої молитви: „І нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі". Так воля Господня стає найвищим чинником духової революції в У- країні. 20 НАШЕ ЖИТТЯ — ЧЕРВЕНЬ-СЕРПЕНЬ, 1972 Животворча сила народу Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top