Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
напьного музею історії України, Інституту археології Академії Наук України та Переяслав-Хмельниць- кого Державного історико-культурного заповідни ка. Багато матеріялів розкопано впродовж остан ніх двох десятиліть, деякі навіть минулого року і їх ніколи не показували в Америці. Більшість експо натів зроблені зі золота, срібла і бронзи а також є деякі керамічні вироби. До виставки приготовлений великий ката лог Scythian Gold: Treasures from Ancient Ukraine (352 сторінки та 295 ілюстрацій, 240 з них кольо рові). Каталог включає фотографії та описи кожно го експонату, наукові статті про історію скитів, ски тське мистецтво та скитську археологію в Україні. Скити прийшли в степи України з Азії в 7-у ст. до Христа. “Скитія” - як грецький історик Геро- дот описує - займала всю землю від Чорного моря та Криму на півдні, до ріки Танаїс (Дон) та Озера Майотіс (Озівське Море) на сході, до ріки І стер (Ду най) на заході. Північна границя не вияснена - мо жливо сягала аж до Києва, або може тільки до гра ниці між степом та лісостепом (приблизно 200 км. на південь від Києва). Над Чорним морем та в Кри му були грецькі колонії від кінця 7-го ст. до Христа, а в лісостепу жили різні землеробські племена у яких греки купували пшеницю, шкіри, солену рибу, і т. і., щоб вивозити до самої Греції. У степовій зоні між греками та землеробними племенами скити дуже добре заробляли, контролюючи цю торгівлю і результати їхнього заробітку які позначаються у величезних золотих скарбах знайдених у скитських курганах. Ці золоті вироби показують зростаючі мистецькі впливи сусідських культур з Малої Азії та, в основному, з Греції — впливи, які поступово зміняли попередні стилі Середньої Азії. В античних текстах, наприклад Геродота, читаємо про славу скитів як надзвичайно умілих та жорстоких воїнів: як вони в Малій Азії перемогли та пригноблювали Мідів та інших, як перський цар Даріюс не міг їх побороти в степах. Завдяки тому, що скити ховали своїх покійників у великих курганах зі всякими земними багатствами, сьогодні маємо багато зразків такої зброї, якою користува лися воїни у цих славних битвах. У курганах зна ходимо також золоті шоломи (рис. 1) - очевидно парадні, а не на справжній бій. На цьому шоломі бачимо скитів у боротьбі між собою і типовий стрій скитських мужчин, включно з текстильними еле ментами які не збереглися в археологічних зна хідках: жупан з поясом, вузькі штани, низькі чо бітки. Можна побачити і довге волосся воїнів. Зброя також типова: акінак (меч), спис та горитос (сагайдак на лук і на стріли). До зброї могли також належати панцирна сорочка і панцирні штани начіплені на шкіру, шолом і щит. Це все важило понад 50 фунтів. 12-15 майстрів мусіли працювати упродовж чотирьох місяців, щоби виконати зброю тільки для одного воїна. Протилежно до мітичних амазонок, скитські жінки не брали участи в боях, хоч вони, правдо подібно, вміли орудувати мечами-акінаками; інколи знаходимо такі мечі поруч жіночих поховань у кур ганах. Геродот описує скиток, кажучи, що вони не полювали та не відходили від своїх кочових возів, а займалися “жіночою роботою”, так як грецькі жінки. Відомо з поховань у курганах, що скитські жінки любили вдягатися дуже коштовно, зі золо тими прикрасами від голови до ніг. На зн. З пока зано діядему яку носили на чолі, можливо з дов гою хусткою, прикрашеною золотими пластинами. Закінчення на 32 стор. Зн. 3. Золота діядема (прикраса на чоло), зі зображенням релігійних сцен. (Курган ч. 2, коло села Сахнівка в Корсунь-Шевченківському районі Черкаської обпасти). Golden coronet featuring religious themes. Cherkasy oblast 8 “НАШЕ ЖИТТЯ”, СІЧЕНЬ 2000 Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top