Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
На Різдвяні свята поїхала я до моєї сестри, її дочки та внуків. Зайшла дискусія про одне ого лошення, яке звучало: щось там купити на ’’Giftmas”. Спочатку ми майже всі осудили таку примітивізацію Різдва Христового; потім ми погодилися, що воно добре окреслює розуміння та трактування цього Свята на північно-американському континенті. Вже пізніше ми почали добачувати в цьому також і можливе глибше значення, якщо жест подарунку ближньому пов'язаний з бажанням зробити йому приємність, добро чи й жертву для нього. Все ж таки і причиною самого приходу Христа була жертва для добра людства. Остаточно ми майже всі погодилися, що навіть і такий простий акт, як давати подарунок, може мати глибше значення, якщо по обох сторонах є таке бажання та схильність шукати глибшого змісту, чи й звичайної вдячности, навіть за усмішку. Ось так ми майже перейшли з цієї матерія- лістичної інтерпретації "Giftmas” — до свого власного пояснення змісту. Та ось 14-літня дочка моєї племінниці внесла новий елемент до дискусії. Вона: — Цікаво, чи те, що в нашій церкві четвертину недільної відправи присвячується грошевим справам (даткам, робленням вареників), також має глибше значення, а може й потребу? Після такої заяви спершу всі замовкли. Був звичай, що при дітях церковних справ не критикується. Та тут уже годі було кудись повертати. Вона: — Ми кожного року чуємо проповідь на тему митаря і фарисея. Кожного року підкреслює священик, що самохвальба фарисея є не по- християнському. А після цього ми змушені слухати довжелезні списки людей, які дали датки: на опал, на річну вкладку, на дах, на лавку, на свічку, на муку до вареників та інше. Чи ми для того їдемо годину до церкви, щоб слухати фінансовий звіт? Нам усім стало трохи прикро, бо зауваження З подякою подаємо список Відділів СУА і осіб, які склали дарунок до крамнички при Українському Музеї в Нью-Йорку: Округа Нью-Йорк: Відділ 64, 89; Округа Нью-Джерзі: Відділ 65, 71; Округа Філядельфія: Відділ 11, 13, 43, 44, 59; Округа Чікаґо Відділ: 84, 110; Округа ДІтройт Відділ: 5, 56, 37; Округа Клівленд: Відділ 116; , молодої людини було правильне. Ми їй пояснили, що це все також жертви, жест доброї волі. Вона: — Давно чую, що давати гроші в коверті з нашим прізвищем є потрібне для податкових виказів. Добре, нехай буде так. Тоді це справа між комітетом і даною особою. Але навіщо пізніше публікувати списки людей, і хто, і на що, і скільки дав піврічно чи річно? Чи не є це в догоду нехристиянській амбіції тих, які хочуть похвалитися, що вони більше дали? Чи не тому о. парох ці списки друкує? Це правда, що ці списки завжди є для публічної заохоти. Це правда, що слухати кожної неділі про гроші і гроші не допомагає нашій душі, нашим християнським потребам. Та, мабуть, ми старші вже привикли й мовчазно сприймаємо цей факт. А молодші не завжди сприйматимуть. Може й тому ми втрачаємо молодших із наших парафій, бо сама парафія чи парох їх відштовхують таким способом. Навіть бізнесові інституції не говорять так часто про гроші, як не раз у наших церквах. Замість для душі, ми робимо багато для під держки фарисейських амбіцій одиниць, а не даємо їжі для потреб душі в цім місці, раз у неділю, де це повинно переважати все інше. Любов Калиновим ДРУКАРСЬКА ПОМИЛКА В ЧИСЛІ ЗА ГРУДЕНЬ 1976 Р. Любов Калинович радила купити по розкішному примірнику Д. Чижевського "Історія української літератури”. Замість того, видруковано Д. Чировського. Просимо поправити і вибачити. Ах, цей друкарський чортик! Але, може він цього разу заповів якусь майбутню працю, яку напише наш молодий вчений Чировський. Жарт, жартом, але помилка звернула на себе увагу багатьох наших читачів, а це свідчить, що уважно читають ”НЖ”; а коректори, хоч теж уважно читають, але в поспіху таки можуть щось проминути. Округа ПІвн. Нью-Йорку: Відділ 49, 46, 47, 68; Округа ПІвд. Нью-Йорку: Відділ 99; Округа Нової Англії: Відділ 93; Пітсбурґ Відділ: 27. Окружна Управа СУА в Нью-Джерзі. Тетяна Цимбал з Філядельфії, Катерина Кузьма з Ньюарку. Просимо заздалегідь вибачення, коли б хтось був у списку пропущений. НАШЕ ЖИТТЯ. СІЧЕНЬ 1977 15 Тільки між нами і телефоном Фарисейство ПОДЯКА ЗА ДАРУНКИ КРАМНИЧЦІ ПРИ УКРАЇНСЬКОМУ МУЗЕЇ
Page load link
Go to Top