Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
Сучасний світ радикально фемінізується, а надто в Україні, у вирі останніх політичних подій, неймовірного сплеску емоцій і прояву сипи духу. Себто слабка стать все впевненіше займає суто чоловічі позиції і при тому часто проявляє себе значно більшими чоловіками, ніж представники статі сильної, - Юлія Тимошенко і Кондоліза Райс можуть служити найкращим цього підтвердженням. Не менш успішно жінки завойовують мистецтво і науку, які теж віками вважались цариною суто чоловічою. І от вже з ’являється мода на гендерні студії, а при них варто нагадати, що в Україні і без гендеру на жінках споконвіку трималось усе. Мабуть, гени прадавніх амазонок, які, як твердять, жили саме в українських степах, передались українкам і живлять їх до сьогодні. На цьому благодатному грунті розквітла пишна квітка „львів ’янка” - особлива категорія жіноцтва, виплекана багатовіковою культурою західного краю. Трьом особливим жінкам сучасного Львова присвячені подальші стислі силуети. Що їх відрізняє? По-перше, рід занять: Галина Новоженець - художниця, викладач Львівської державної академії мистецтва; Галина Тихобаєва - директорка меморіяльного музею імені Соломії Крушельницької; Оксана Рапіта - знана піяністка, викладач катедри фортепіяно Львівської державної музичної академії імені Миколи Лисенка. По-друге - неповторна індивідуальність мисткинь і творчих осіб. Що їх об 'єднує? Шарм інтелігентних, вродливих, впевнених в собі і успішних жінок у зеніті сил, прекрасне почуття гумору, елегантність, а найперше - вміння гармонійно поєднати блискучу професійну кар 'єру, творчість, обов 'язки матерів і дружин, товариство, і ще знайти дрібочку часу для себе і своїх маленьких слабкостей. Люба Кияновська Т р и т е н д і т н і с и л ю є т а н а т л і с т а р о в и н н о г о Л ь в о в а Си/іюета перша: Художниця. Галина Новоженець піс ля закінчення відділу „Ілю страція книги” Українського поліграфічного інституту (те пер Українська Академія дру карства імені Івана Федоріва) починала свою кар’єру як ви кладач Львівського худож нього коледжу імені Івана Труша і водночас вперто шу кала себе, свою манеру пись ма, яка б: а) не була подібна ні на кого; б) не впадала в повну абстракцію; в) мала національ ні витоки і можна було б по її картинах пізнати, якого вона роду; г) містила б типово жі ноче тепло і сердечність. Це було так трохи, якби ловити синього птаха сачком на мете лики - але вона його зловила. Галина Новоженець Учениця Карла Звіринського, стажистка Петербурзької і Ві денської академії мистецтв, вона ще замолоду спокійно пройшла повз усілякі спокуси як кон’юнктури, так і екстра вагантної богеми чи зверхніх інтелектуалів, хоча і належала до мистецького товариства „Шлях”, брала участь у всіх його бієнале, і взагалі постійно оберталась у престижних ху дожніх колах. Проте зберегла в собі найважливіше для справ жнього мистця - дивилась дов кола широко відкритими очи ма як жінка, мати і художниця. Це привело її до відкриття неповторності кожної барви, яка може звучати на різні лади, дбайливо огортати теплим струменем, чи гостро проте стувати і волати про допомогу. Найважливіше, що вона від крила, - кожна барва жива, в ній закладений свій код, а в її розумінні він отримує свою місію. Кольористичні компо зиції Галі Новоженець несуть напрочуд добру і теплу енер гетику любові, котру відчуває кожен глядач. Тому її виставки у Львові завжди збирають таку 8 “Н А Ш Е Ж ИТТЯ”, ЛИПЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2005 Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top