Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36
Яка Ваша думка? ... Мені персонально бракує в Н. Ж. матеріялів про сучасних ви значних жінок -у світі. А найбіль ший брак у Н. Ж. так це матерія- лів про сучасну жінку в Україні й поза межами її на просторах СССР. Таких матеріялів можна знайти в совєтській пресі, спе- ціяльно ілюстрованій. Бо, на мою думку, Н. Ж. й досі стоїть на позиціях еманципації жінок, а в межах СССР жінка висе так еманципована, так урівноправ- кена, що треба бити на сполох проти цього, коли вона працює на бетоні, з цеглою, двигає на собі непомірні тягарі й воює вже в танках та літаках. Туди треба скерувати увагу ці лого світового жіноцтва! Гаврило Гордієнко Ваша правда, що треба би впро вадити більше сильветок визнач них жінок у світі. Це виявило б найкраще кудою прямує еманци- пацїя жінок та які її осяги. Бо ж еманципація це намагання жінок — Знов Вітька! Це він тебе на вчив .мамі грубити! Ви собі не уяв ляєте, —• неподівано звертається вона до мене, — які у нас жахли ві діти у дворі, особливо цей Віть ка. А ще, уявіть собі, відмінник. Казки їм розповідає, а малюків чорт-зна чого вчить! Човники якісь будує, робити йому, хуліга нові, більше нічого. А вони по ньому з ума сходять, особливо мій дурник. Просто жах, просто жах, як він впливає на мого хлопчика. Від нього він і навчився грубитц мені. / ї. Я щось мимрю- незрозуміле. ;,Я не маю права сказати хлопчикові, що праівий він, а не мати. Я не знаю Вітьки-,,хулігана", який роз важає малюків казками* будує човники. Але Сашеньку я тепер знаю, і він ще більше подобається мені. Маленький хлопчик з вели кою совістю! І це Вітька знає кра ще, ніж Ліна Григорівна. А що Вітьку ,не „нудить" від постійних ,,чому“ Сашеньки, я впевнена. Не даром Сашенька втішає себе тим, що Вітька все йому скаже. Є. Виноградська ,,Радянська Жінка" знайти признання для свого місця в суспільстві й увидатнити свій вплив на хід публичних справ. Цей процес триває ще й досі. У бага тьох ділянках життя вже бачимо визначних жінок, що життям і пра цею здійснили вже еманципаційні кличі. Чому звязуєте цей рух із поне воленням жінки в СССР? Із справ жньою еманципацією воно не має нічого спільного. Експлуатація жінки в СССР — це чергове жор стоке використання робітньої си ли, як це діється з селянством у колгоспах, молоддю на цілинних землях, вязнями в лагерах. Що во но прикрашується дешевими кли чами й гаслами — це друге діло. І що большевики хваляться, що здійснили рівноправність жінки, то це тільки чергове маскування її повного використання, як робіт ньої сили. Про жінку на рідних землях пи сати значно трудніше. Совєтська преса це власне те „криве дзерка ло", що допомагає маскувати справжню дійсність. Шукаємо ві домостей радше в листах з-поза залізної заслони, у свідченнях по воротів, у враженнях подорож ніх. Також дає їх статистика жит тя в СССР, з якої кори стають наші представниці, видвигаючи різні сторінки нашого життя на міжна- родніх конгресах. Редакція У с п і ш н і Ж І Н К И Еллі Най, німецька піяністка, відсвяткувала недавно тому своє 75-ліття. Вона надхненний вико навець Бетовена. Походить із Бон ну, де колись Бетовен ставив свої перші кроки. Через консерваторію у Кельні й віденську ,,Майстершу- лє“ вона осягнула диплом учи тельки і навчала якийсь час у кон серваторіях Зальцбуґу і Кельну. Та її манила інша музична праця. Вона обожала Бетовена і всі її ви ступи, всі концерти прямували до відтворення, зрозуміння його тво рів. Старалась доказати велике йо го слово; „Хто добре розуміє мою музику, той не може бути нещас ним" і тому йшла з його творами до шпиталів і тюрем. Грала для хворих і вязнів, щоб збудити на дію у їхніх душах. Уже білоголовою бабусею вона доконала великого діла. Граючи на концертах у повоєнній Німеч чині "вона досягла того, що в Бон ні відбудовано величаву залш Бе товена, знищену під час війни. Тут вона перша заграла його сонати, впроваджуючи його духовість знов у рідне місто. Крістабел Пенкгарст померла не давно тому у Каліфорнії. Її памя- ті присвятила американська преса багато згадок. Це дочка відомої суфражистки Емеліни. Разом із матірю вона вела войовничу кам панію за жіночу рівноправність. Студіювала право й була однією з перших адвокаток Англії. Але не мала права виконувати практики. Зрештою вона й так часто попада ла в конфлікт із законом, бо їх організація — Суспільний і Полі тичний Жіночий Союз ішов ради кальним шляхом v своєму змаган ні. Вони вибивали вікна в будинку премієра Асквіта, переривали про мови міністра Ґрея та звертали всякими способами увагу на свої домагання. Крістабел та її мати були часто арештовані, а навіть на деякий час емігрували до Франції. Тетіер камяне погруддя Емеліни Пенкгорст пишається в англій ському парлямент'І, а її дочці Крі- стабел король Юрій V. надав шля хетство. Євгенія Зарицька, співачка, яка чарує європейські сцени своїм співом, могла занотувати з н сиг ве ликий успіх. Її запросили викоіНа- ти ролю Кармени в опері Ковент Ґарден у Лондоні,.Перед добірною публикоК) вона дала зовсім нову інтерпретацію цієї ролі.; її Кармен — це вільна й горда істота, що не піддається- оковам, але паде жер твою своєї пристрасної вдачі. Критика відмітила, що, співачка шукає трудних завдань і пригада ла, як то співаючи композицію Берґа вона допомогла ©провадити цей трудний музичний твір. На запрошення ОБВУА у Лон доні співачка дала вперше концерт для української публики. Услід за тим відбула турне по всіх наших осередках, даючи чудові зразки свого вміння. Програму зложила виключно з укранїських компози торів. Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top