Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
— ”що абстракт мене все непокоїв, мабуть ще з ди тинства... Зарисовані часом стелі у старому дворі... дивні тіні безлистих дерев... тонкі лінії вигнутої гілки... я все добачувала в них фантастичні та нереальні появи, мов би відбиті у просторі всесвіту... Але все це були лінії м’якого зарису, форми кола, замкненої форми круга у різних відмінах. Не люблю гострого, гранчастого формату — для мене він чужий і несприятливий!” Така 7-стопова скульптура-абстракт зображує символічно родину — Бога. Дві великі обручі (бать ки) мов би заходять один в один, сперті об третій (Бога), получені з трьома стрункими та іншого фор мату, меншими (дочки і син). Це дарунок мисткині для приятелів, стоїть у городі пп. Головатих у Кравн Пойнт в Індіяна. — ”А твоя техніка ’малювання’ піском?” — нага дую затямлені образи з її індивідуальної виставки в 1986 році в Чікаґо. — ”Я й ніколи не думала, що при помочі піску та акриліку зможу осягнути такі висліди, майже подібні до дуже тяжкої і коштовної техніки емалії, дивися...” Вправним рухом покриває полотно тонкою вер ствою білої фарби "ґессо”, легко рисує бажані кон тури, пр. коня, а тоді посилає його піском. А пісок у неї різного кольору: білий, чорний, зеленкавий, цинобровий, вони призбирані під час подорожі крізь Арізону, Юту, Мексіко, Тагіті. Коли пісок підсохне, покриває малюнок спеціяльною для цього склицею (рід шеляку), і... невдовзі оглядаєте цікаву, мінливу полиском мов справжню емалію. Олена Вітик-Войтович. Кінь. Акрилік і кольоровий пісок Olena Vityk-Vojtovych. Horse. Acrylic and colored sand. — ’’Яка тематика твоїх картин?”, ще хотілося б мені знати, бо час минає скоро, рішуче заскоро у такій небуденній зустрічі. — ’’Мене манять дерева, але безлисті, де, можна сказати, компонентом є лінія, ясно біла лінія тонкого стовбура у різних відхилах гілок... менше цікавлять мене портрети (хоча має декілька портретів роди ни)... а ще менше — квіти... хоча дуже їх люблю в го роді чи глечику”. Тут оживає і з захопленням каже: — "І очевидно — коні!! Коні були прямо пристра стю мойого життя від дитинства, занедбувала ляль ки... і коли лиш знайшовся оліцевь і кусок паперу уже на ньому являвся кінь!” Вони, ці коні, як зачуваю, являлися не лиш на па пері, але і на побілених стінах батьківського приход- ства, і навіть на... урядових сторінках парафіяльної метрики... Оленка дивиться в усміхнені спогади ди тинства і зовсім добре бачу малу, з великими темни ми очима дівчинку у захваті рисунку баского ’’Каштана” чи ’’Сивого”. Ці самі коні на її малюнках відтворені у різних виглядах, рухах, позах, хоча реа лістично зображені, але навіяні чимось таємничим,, деколи майже етеричним чи прямо мітичним. (Прим, білий кінь на тлі темної лісової гущавини схилений над ручаєм). — ’’Пляни і думки на будуче?" — Мисткиня заду мується, а тоді говорить уважно, скупчено, мовби укладала слова у плянованому проекті: — ”...Так багато різного мене цікавить, багато нового, чого взагалі не вчили... На мою думку”, стверджує, ’’Академія Мистецтва дає лиш загальне знання, але це ще ніяк не дає людині права називати себе мистцем! До цього треба безнастанної наполег ливої праці, самокритичного визбування чужих Докінчення на стор. 19 Вітик-Войтович. Кульбаба. Акрилік і кольоровий пі- Vityk-Vojtovych. Dandilion. Acrylic & colored sand. ’’НАШЕ Ж ИТТЯ”, ЛЮ ТИЙ 1989 13
Page load link
Go to Top