Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36
Із 4. жіночої образотворчої виставки у Ню Йорку: Марія Гарасовська-Дачишин: Гуцулія в ніч під Івана Купала (Власність п-ва Хрептовських у Шикаґу). From the 4th exhibition of Ukrainian women painters in New York: Maria Harasovska Dachyshyn: Hutsul games. У світлі мистецької дискус і ї Виставка праць жінок-мисткинь стала вже мистецькою подією 'в Ню Йорку. Щороку збагачується в нові прізвища й твори, а подеку ди навіть у засоби. Цього року вперше запрошено знавців до фа хової дискусії над виставленими творами. Дискусія відбулась дня 5. ли стопада м. р. в залі виставки. Ди скутували мистці Кузьма і Малю- ца, модератором був п. Борис Рже- пецький. Серед слухачів видно бу ло багато мисткинь. Почали розглядати групу моло дих, відокремивши їх від цілости. Христя Зелінська дістала признан ня за квіти, вдержані в ніжних від тінках. Менше подобався її авто портрет. Великий поступ стверди ли у Ніни Климовської, яка виста вила чотири твори. Наголошений у неї момент декоративносте. Ро- ксоляна Лучаковська показалась більш модерною як давніше. Жаль, що стратила питомий собі погід ний кольорит. Галина Мирошни- ченко виставляла вперше й коли зважити, що малювати стала не давно, виявила цікавий підхід у своїх акварелях. Оксана Мурій пішла вперед, що виявилось у її акварельному портреті. Ореста Шепарович дала великі полотна, має сміливий підхід, але не викін чує своїх праць. Лідія Грицан-Сушків пішла впе ред. Її рисунок тушем (краєвид із Берхтесгадену) виявив неабиякі здібності. Катерина Луцишин дуже вдум лива у своїх пастелях, вона шукає в них свого власного виразу. Софія Лада виставила скульпту ру з алюмінію й добре віддала рух птахів у леті. Групу старших мисткинь запо чаткували розглядом праць Кате рини Антонович. Найбільш подо балась її темпера „Пісні України", розв’язана декоративно, хоч може на надто малому просторі. Олії Степанії Базюк навівають згадку про школу О. Новаківського, з я- кої вона вийшла. Марія Гарасов ська-Дачишин обмежилась народ нього тематикою на цій виставі. У краєвидах вона має кращі можли вості. Тетяна Душенко не внесла нічого нового своїми оліями. Пра ці Софії Зарицької, як завжди, за- дивлені у візію, досягають тепер меж абстрактного. Олена Кононенко виставила при мітив „Ноктюрн", що заслуговує на увагу. Олії Ірини Король дуже культурні, промовляє за ними та кож їх теплий кольорит. Марія Красноніс знов погрузла в аб страктному. ї ї спроби сміливі, а може й дещо непродумані. Краєви ди Катрі Кричевської нав’язують до традиції В'СІєї родини, хоча вид но вже в них впливи Америки. За становили всіх офорти Олени Кульчицької. В них попри питому нашій сеньйорці манеру — слідна певна модернізація підходу. Олії Адріяни Лисак дуже модерні, але кевипрацьовані. Все ж таки треба підкреслити, що вона дала єдиний на виставці акт. Галина Мазепа знов зачерпнула з народньої об рядово сти, надзвичайно влучно модернізуючи її. Краєвиди Люд милі Морозової, як завжди, багаті в вираз. Тому її ,,Осінні квіти“ були ярким контрастом до прозо-, рости й мелянхолії краєвидів. Ні на Мудрик-Мриц виставила свої ілюстрації, що мають питому для дитячих видань наївність і тепло ту. Іванна Прийма успішно прояв ляє себе в кольористиці, хоч трак тує зображені предмети надто по- скульптурному. Надія Сомко май стерно малює квіти; у розв’язці побутових чи історичних сцен їй так не щастить. Наталія Стефанів виявила в зображенні старого де рева справжній малярський мазок; із квітами вона не справилась так добре. Ірина Шухевич, як завжди, проявила себе успішно у краєвиді. Чомусь вона обмежує себе до ма лих речей. Оленка Ґердан виставила впер ше й напричуд добре передала в своїх абстрактах вираз і рух, хоч її візії потребують більшого фор мату. НАШЕ ЖИТТЯ — СІЧЕНЬ, 1961. 11.
Page load link
Go to Top