Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
8 6 -и й В ідділ С У А щ иро д я ку є м и ст ц я м Л я р и с і К р у п і й Г ал и н і С т ріл ец ь за їх н ю у ч ас т ь в ко н ц е р т і. В а ш а б е з ко ш т о в н а уч ас т ь с п р и ч и н и л а с я до його м ат ер ія л ь н ого ус піх у. Х о че м о т а к са м о п о д я ку в а т и О л ен і Г е й м у р за її з го д у в и с т уп ат и. П р и к р о н ам було, що через н е д у г у Ви не могли взят и уч ас т ь в ко н ц е р т і. Членки 86-го Відділу СУ А разом з І. Рожанковською після концерту. Members of UNWLA Branch 86 with I. Rozankowsky after the benefit concert for the Ukrainian Museum. Зн ім ка: Б. П оп я н ськи й Н Е Б У Д Е Н Н И Й К О Н Ц Е Р Т Заходами Союзу Українок Америки 86-го Відділу 24-го листопада 1985 року в залі Сітон Гол Університету в Савт Орандж, Н.Дж. відбувся концерт-бенефіс, з якого прибуток був призначений на Український Музей в Нью-Йорку. Репрезентативну залю заповнила наша і чужомовна публіка. Виконавцями концертової програми були: Ляриса Крупа — піяністка, Галина Стрілець — скрипалька, і Джорж Дарден — акомпаньятор на фортепіяні. На жаль не змогла виступити Оленка Гаймур, сопрано. Через те концерт став чисто інструментальним, без вокальних точок. Хоч програма була скорочена, її різноманітність і зосе редження на двох сонатах Віктора Косенка — надали кон цертові глибокого змісту. Ми рідко коли чуємо нелегкі тво ри нашого видатного композитора, який скомпонував бага то творів, переважно фортепіянових. В. Косенко прожив 42 роки, здобувши подиву гідне знання фортепіянової, скрип кової і органової фактури. Він неоромантик, що вмів пере конливо виявити свій власний світ звукової фантазії від м’якої розспіваности до октавово- акордової віртуозности, що дає нам враження органного, а то й симфонічного зву чання. Мелодійна винахідливість з поривчастим, емоцій ним ступенуванням, вибух прихованих почувань і контрас товий зрезиґнований спокій, контемпляція, — все те просто примушує слухача пірнути в світ поетичних, схвильованих музичних образів нашого визначного композитора. Публіка із зацікавленням слухала першу точку програ ми: ’’Сонату г-моль, оп. 15” В. Косенка у виконані відомої піяністки Ляриси Крупи. Технічне опанування і відчуття композиції ще раз довели, що вона розвиває свій талант на правильній дорозі, прямуючи до індивідуального, власного музичного самовиявлення. Вона цілковито віддала себе інтенціям композитора, реагуючи на кожну зміну настроїв і їх поетичного духа. Л. Крупа також дуже гарно заграла оригінальні прелю дії Ф ранка Мартена. Наступною виступала Галина Стрі лець скрипалька, при акомпаньяменті на фортепіяні Джор- джа Дардена. ’’Медитація і Мельодія, оп. 42" Петра Чайков- ського у виконані Г. Стрілець, ще раз нагадали нам, — яку вартісну артистку маємо в її особі. Чиста гра, романтична кантилена і грайлива техніка — це позитивні прикмети на шої скрипальки, яку хотіли б ми частіше чути в нашій око лиці. Після перерви Л. Крупа заграла ’’Концертовий Етюд, оп. 44, ч. З” Антона Рудницького, милозвучну композицію із забарвленням народньої пісенности. Піяністка виконала її технічно легко й з гарним ударом. Відому "Другу угорську рапсодію” Франца Ліста Л. Крупа почала грати спокійно, щоб поступово набирати розмаху до щораз вищих віртуоз них кульмінаційних пунктів. Тут вона виявила свою багато гранну техніку, побудовану на відпруженні. Делікатно й дзвінко звучали "дзвіночки”, повнозвучність наповнила за лю в скорих октавах і акордах. Л. Крупа відтворила "Рап содію” з великою енергією і з темпераментом, поборюючи технічні труднощі, на що публіка зареаґувала гучними оплесками. Г. Стрілець у "Сонаті а-моль, 18” В. Косенка показала ніжність і одуховленість, надаючи героїчним образам яс кравих звукових барв. Все те побудоване на свобідній пев ній техніці й на виразному, природньо відчутому ритмі. Дивлячись на Г. Стрілець мається враження, що скрипка є ї: найбільшим приятелем, якому вона розказує про свою журбу і радість. Акомпаньятор Джордж Дарден, добрий професійний піяніст. Було б краще, коли б він дещо тихше акомпанью- вав, це стосується також до сонати, в якій скрипалька і пія ніст мають рівнорядні ролі. Після концерту відбулося приняття в прибічній залі, тут численні гості висловлювали свою вдячність 86-му Відді лові Союзу Українок за його ініціятиву і похвалу солістам за їх працю над музичним мистецтвом, зокрема над україн ським. Дарія Гординська-Каранович НАШЕ Ж ИТТЯ”. СІЧЕНЬ 1986 33
Page load link
Go to Top