Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
8 OUR LIFE • September-October 2023 CORRECTION In "UNWLA Appreciation Day at The Ukrainian Museum" (July-August 2023, page 34), the surname of long-time Museum volunteer Stefania Semuschak was misspelled. Our thanks to her daughter, Vera Kosovych, for pointing out the error. Посилання: [1] As the Met reclassifies Russian art as Ukrainian, not everyone is convinced. — Access: https://www.theguardian.com/us-news/2023/mar/19/metropolitan-museum-art-reclassifies-russian-art-ukrainian [2] Lisa Korneichuk, Ukrainians Demand Their Place in Art History. — Access: https://hyperallergic.com/793899/ukrain - ians-demand-their-place-in-art-history/ [3] Katie Marie Davies, The art of decolonization How Eastern European art became the latest battlefront in countering Russian imperialism. — Access: https://meduza.io/en/feature/2023/04/27/the-art-of-decolonization [4] Ukrainian and Crimean Tatar Studies in the World. — Access: https://ui.org.ua/en/ukrainian-and-crimean-tatar-studies-2/ [5] Bohdan Kordan, Change, challenge, and purpose: The future of Ukrainian studies in Canada — Access: https://www. youtube.com/watch?v=d-el00oQ4kk&list=PL4DfwkBvDLCuXnaEOycKFjnz6j0OIrSZ_&index=3 [6] Yuriy Gorodnichenko, Ilona Sologoub, Tatyana Deryugina, Why Russian studies in the West failed to provide a clue about Russia and Ukraine. — Access: https://voxukraine.org/en/why-russian-studies-in-the-west-failed-to-provide-a- clue-about-russia-and-ukraine [7] Emma Graham-Harrison, “Masterpiece” house is latest victim of Putin’s war on Ukrainian heritage. — Access: https:// www.theguardian.com/world/2023/jun/12/masterpiece-house-is-latest-victim-of-putins-war-on-ukrainian-heritage є значним досягненням (зважаючи на те, що у по - передньому навчальному році не було жодного курсу з історії України), водночас зросла і кількість курсів з історії росії з 16 до 27. Обґрунтуванням та - кої політики часто є ретельніше вивчення росії з огляду на війну, а саме нездатність передбачити та пояснити повномасштабну війну, що розпоча - лася 24 лютого. Такий підхід унеможливлює до - сягнення будь-якого балансу у вивченні реґіону Східної Европи, навпаки посилює нерівномірність і акцент на російських студіях. Академія – це не будівлі та інституції, а най - перше люди – науковці, які там працюють. Тому важливо виступати за відкриття більшої кількості вакансій для науковців-україністів, що принесе більше дослідницьких проєктів і курсів з україн - ської тематики. На федеральному рівні важливо ініціювати збільшення можливостей для науко - вих та освітніх обмінів між США та Україною. Це допоможе залучити більше вчених-україністів до університетських аудиторій, а американським на - уковцям дасть можливість проводити свої дослі - дження в Україні. Важливо використати теперішню медійну увагу до України для закріплення української темати - ки в американських університетах через запро - вадження нових курсів, ініціювання нових ви - дань і виставок з української тематики. Водночас ключовим елементом суб’єктивізації України є її виокремлення в культурному контексті. Не варто недооцінювати вплив культури на формування політичного світогляду. Росія десятиліттями вико - ристовувала культуру для просування російської візії минулого та геополітики. Як наслідок, досі найпоширенішим питанням є те, чим українці від - різняються від росіян. В умовах повномасштабної війни завдання з по - силення культурної ідентифікації України є невід - дільним від порятунку та збереження української спадщини як такої. росія продовжує знищувати та привласнювати культурні надбання Україні. У 2022 р. росія пограбувала мистецьку колекцію Херсонського музею, а у 2023 р. внаслідок підриву Каховської дамби знищено будинок Поліни Райко, національне надбання та зразок фольклорного мистецтва півдня України [7] . Важливо поширюва - ти інформацію про ці втрати, правильно атрибу - тувати твори мистецтва, продовжувати бойкот ро - сійської культури і домагатися притягнення росії до відповідальності за злочини проти культурної спадщини. Українська культура має стати впізна - ванішою, а українські студії сталішими. Адже коли країні відмовляють у політичній суб’єктності та культурі — це уможливлює військову аґресію.
Page load link
Go to Top