Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
особливий погляд на світ, фіксуючи його миттєвості. Михайло Туровський належить до повоєн - ного покоління українських мистців, знаних як шістдесятники. Народжений 1933-го р. у Києві в єврейській родині, він навчався в Київському художньому інституті, де його вчителями були графік Василь Касіян і ма - лярка Тетяна Яблонська. У 1960-х Туровський переважно займається книжковою графі - кою. Мабуть, саме у цей період відбулося формування художника, який навдивовижу вдало поєднав український мелос, єврей - ську книжність і західноевропейські пошуки нової мистецької мови в живописі. Перша виставка Туровського відбулася у 1975-му р. у Києві у Центральній виставковій залі. А з того часу – й по всьому світу: Ізраїль, США, Франція, Еспанія, Бельгія, Італія. У 1979-му р. Туровський переїжджає з роди - ною до Америки та поселяється в Ню Йорку. Омріяна свобода творчости в столиці світу стає реальністю. Проте Туровський невдовзі збагнув, що ґалерії вибагливі й усе, що ко - лись видавалося простим і легким – тепер переобтяжено у новій реальності. Відбува - ється внутрішнє переосмислення, руйну - ються міти та зникають стереотипи. Друге народження мистця Михайла Туровського відбувається в Ню Йорку. У Михайла Туровського вироблена осо - блива мистецька інтуїція у виборі тем і тех - ніки відтворення предметного світу. У до - робку мистця існують різноманітні цикли, що нагадують епічні розповіді, в яких автор експериментує з композицією, кольором, предметністю та фігуративністю. Такими на - ративами Туровського можна вважати теми Голодомору, Голокосту, материнства, жіно - чої тілесности, краєвидів і міських пейзажів. На окрему увагу заслуговує його цикл «Со - няшники», можливо тому, що для України соняшник, тополя чи калина вросли в наці - ональну самосвідомість, за ними прочиту - ється національна самоідентифікація. Підсумовуючи – протягом тривалого твор - чого життя Туровський прямує від темряви до світла, намацуючи опори для своїх мис - тецьких шукань. Рука Майстра до кожного твору додає дрібку світла, збагачену життє - вим досвідом і бажанням побачити цей світ в ілюмінації буйних фарб. Василь Махно , запрошений куратор. Великий пейзаж; б.д., полотно, олія, 60 x 36 (152.4 x 91.4). Чотири дерева; б.д., полотно, олія, 36 x 48 (91.4 x 121.9). Our Life | Наше життя 7
Page load link
Go to Top