Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
Найбільш повно було представлене на виставці малярство. Свій живописний цикл ’’Галичина” пред ставив Петро Гуменюк. (До речі, слід зазначити, що український краєвид є одним з програмних тематич них напрямків у творчості мистців "Шляху”.) Живо пису П. Гуменюка притаманне почуття міри, інтелі гентність, висока професійна культура. Художник відмовився від ефектних живописних прийомів, а відштовхнувся від глибокого особистого внутріш нього переосмислення явищ буття. Прекрасним ко- льористом постав киянин О. Коваленко-Сабалдир. Це художник непересічної манери. Його малярські твори відзначаються цікавими пошуками форми, сповнені емоційної напруги, яка, одначе, не є для ав тора самоціллю, а служить глибшому проникненню в образи. В роботах Я. Шиміна імпонує високий про фесійний рівень малярства, цільність задуму, прозо рість і ясність вислову. Цікаві роботи представили Володимир Кауфман і Юрій Кох. Вони обоє, до речі, найбільш активно працюють у галузі дизайну, плакату та книжкового оформлення. Самобутнього художника Ю. Коха можна назвати "поетом львівських закутків”. Пор трети (а саме ця назва спадає на гадку) старих львівських закинутих подвір’їв та вулиць, обшарпа них будинків вражають високою майстерністю та психологізмом. Цікавим різнобічним майстром виступив В. Кауфман, котрий окрім малярства, пока зав кілька графічних творів. Мистець експе риментує, знаходить нові, властиві лише йому, фор ми вираження. Кольорит його робіт спокійний, міц ний, свіжий, від них віє щирістю, теплом і добротою. Свої графічні роботи запропонували глядачам рижанка Єва Маркевич, Олесь Царук, Андрій Гуме нюк. Ці твори є вдалою спробою використати можли вості ліногравюри для максимальної передачі образ ної глибини і жанрової виразности. Якщо Є. Маркевич і Андрій Гуменюк опираються на дещо клясичну по будову композиції, то О. Царук більше захоплюється можливостями новаторських пошуків у формі. Пере глядаючи презентовану на виставці графіку, можна стверджувати, що художники мають вже за собою певний баґаж, з яким вони могли б впевнено показа тись перед світом. На виставці експонувались також твори Ганни Друль (кераміка), Миколи Крицького та Стефана Юзефіва (малярство), Михайла Красика та Галини Новожевець (малярство, графіка). Одні з них послу говуються традиційними реалістичними методами, інші шукають нових форм, вільних від побутовости, натуралістичної життєподібности. Безумовно, дуже різні художники зібралися у товаристві ’’Шлях”. Однак всіх їх об’єднує поза вся кими сумнівами одне — вони талановиті і самобутні майстри. Знайомство з часткою творчого доробку ’’Шляху” переконує, що ми маємо на сьогодні май стрів неповторних, шукаючих власних доріг. Не можна забувати очевидно, що українське ми стецтво не має права замикатись у своїх локальних рамках. Воно в своєму розвитку повинно йти пара лельно з розвитком світового мистецтва, опираю чись при цьому якомога ширше на традиції, яких так багато у нас в минулому. Адже традиції не насліду ються, вони просто вчать як бути сучасним. Твори членів товариства ’’Шлях”, незважаючи на строгий відбір, експонувались на міжнародній ви ставці ”Імпреза-89" в Івано-Франківську наприкінці 1989 року. На цій величезній виставці твори їх не за лишились непомітними — дехто з них був відзначе ний дипльомами та призами. ”Імпреза-89” стала ще одним свідченням високої майстерності мистців зі ’’Шляху”. Нині товариство готується до нової виставки. Нехай же ця виставка стане новою віхою у мистець кому житті України. Юрко Бойко, т-во ’’Шлях” 02. 1990 р. Допис отриманий з України. Автор висловлює щиру подяку редактору допису X. Назаркевич. Подала Х.Н. Життя це змагання — зустріньмо його Життя це дар — приймім його Життя це пригода — даймо їй виклик Життя це смуток — поборім його Життя це обов’язок — виконаймо його Життя це гра — граймо її Життя це містерія — відкриймо її Життя це пісня — співаймо її Життя це нагода — використаймо її Життя це мандрівка — закінчім її Життя це обіцянка — сповнім її Життя це краса — хвалім її Життя це зусилля — поборім його Життя це мета — осягнім її Життя це загадка — розв’яжім її. З О Л О Т І Д У М К И Жертвенність — то не милосердя багатого, — то вчинок випливаючий з потреби серця. Правдиву дозрілість осягнеш тоді, коли відчуєш потребу сміху — зі себе самого. (Е. Барримор) Границю між дитинством і дозрілістю становить не зріст ані вік, а почуття відповідальности. (Д. Джордан) Добрі права повстають з досвіду — досвід зі злих прав. (Сенека) Думання є легкою справою, діло — важкою, але найважчим у світі є досягнути того, щоби діяння ішло разом з думанням. (Ґете) ’’НАШЕ ЖИТТЯ”, КВІТЕНЬ 1990 15
Page load link
Go to Top