Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
Аркадія Оленська-Петришин. Поліття. Олія. (104 X 63) Arcadia Olenska-Petryshyn, Grasscape, Oil (104x63) мистецтві. Це теж в’язалося з пляно- ваною поїздкою до Торонто, де я повинна була доповідати на мистецькі теми. І тоді я побачила, що я своєю власною дорогою дійш ла до того, до чого йдуть сучасні мистці. Це були пошуки за загубленим у часах без предметного абстрактного малярства предметом, тобто до сучасного пред м е т н о го ’’р е п р е з е н т а ц ій н о г о ” мистецтва, до реалізму. У. Л.: Цікаво, чи той новий напрямок вийшов у вас із внутрішньої потреби чи все таки діяв на вас під свідомо натиск того, що діялося зовні? Мені здається, що нові напрями в мистецтві є вислідом чи в’яжуться з комплексом справ, які діються в усіх ділянках життя в світі. А. О. П : Тепер є органічний поворот до предметности, реалізму. Але сучасний реалізм різний від попе редніх реалістичних напрямків. У більш ості проявляється велике заці кавлення ІН Д У С Т Р ІА Л Ь Н И М И п р о дуктами, вони ж бо, особливо в Америці, є частиною нашого життя, вони є всюди (навіть у кухні ви вживаєте приладу, щоб відчинити банку). Залюбки малюють тепер роз биті авта, їх частини. Я належу до м е н ш о ї груп и , яка цікавиться природою. При тому мене не так ціка вить панорама, далекий вид, як збли ження до природи, атмосфера і'їживу- чости. Я ставлю її близько перед глядачем; якщо картини великі, то вони якби фізично дію ть на глядача. У. Л.: Я справді зауважила, що ваш контакт з природою дуже без посередній, близький, навіть у фізич ному понятті. Ви якби бачили, як вона співживе. А. О. П.: М ої панорамні картини зближені до колиш ніх абстрактних тим, що і в них є якби хаос, взаємне сплетення. Природа буйна і само- задовільна, життя рослин взаємно пов’язане, а на тому тлі лю дина живе сама, своїм окремим життям. У. Л.: Мою увагу привертає картина, яка пригадує інші, на яких є гуща рослин, але тут це не квіти, а трави. А. О. П.: Це намалювала я в Києві під враженням тамошніх трав. Назва ла її ’’Поліття”. Є ще й інша, де серед трав є лю ди. Тут трава є наче схован кою, де двоє любовників знайшли безпечний затишок і це дало їм почуття інтимности. У цьому затишку вони перебороли почуття свого від чуження. Така ’’джунґля” рослин каже догадуватися, що поза нею є щось невідоме і привабливе. У. Л.: Як багато часу сходить вам на малювання таких великих картин? А. О. П.: На малювання таких пано схо дить місяць і більше, але я не малюю безперебійно. М іж тим виконую офорти, які вимагають дуже великого вкладу праці. При тому, як спів робітниця журналу ’’Сучасність”, мушу знайти час на писання статей і рецензій. У. Л.: Рослини, які рисуєте напевно взяті з природи. Як постає Ваша картина, як родиться її задум? Чи, крім олії і офортів, ви зацікавлені іншими техніками? А. О. П.: Я дуж е захоплена рістнею Каліфорнії, Пуерто-Ріко й інших місцевостей, куди ми їздили, чи через які переїжджали. Як я вже казала, в школі ми вивчали різні техніки та вж и вали різних матеріялів. Але я вживаю тих, які мені найбільш відповідають. Тепер дуже поширений акрилік, на мою думку, не має тієї насичености та глибини кольорів, що олії. Деякі мистці малюють, наприклад, коло і в ньому компоную ть картину. У 12 НАШ Е ЖИТТЯ, БЕРЕЗЕНЬ 1978 Аркадія Оленська-Петришин. Дві дівчини. Офорт. Arcadia Olenska-Petryshyn, Two girls, Etching Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top