Skip to content
Call Us Today! 212-533-4646 | MON-FRI 12PM - 4PM (EST)
DONATE
SUBSCRIBE
Search for:
About Us
Publications
FAQ
Annual Report 2023
Annual Report 2022
Annual Report 2021
Initiatives
Advocate
Educate
Cultivate
Care
News
Newsletters
Sign Up For Our Newsletter
Join UNWLA
Become a Member
Volunteer With Us
Donate to UNWLA
Members Portal
Calendar
Shop to Support Ukraine
Search for:
Print
Print Page
Download
Download Page
Download Right Page
Open
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40
Аркадія Оленська-Пе- тришин і її картина "Вікно — ліс в зимі". Олія. Arcadia Olenska — Petryshyn with one of her paintings ’’Winter forest” Oil. НАША ОБКЛАДИНКА ІНТЕРВ’Ю З АРКАДІЄЮ ОЛЕНСЬКОЮ-ПЕТРИШИН вниз. Тут розповідь про мистецьку дорогу Арки Оленської-Петришин має свої ілюстрації в картинах з різних етапів цієї дороги. Картини Аркадії Оленської-Петри шин доводилося мені вже не раз бачити як на виставках, так і в при ватних колекціонерів чи просто л ю б и т ел ів м истецтва. В се таки заскочила мене барвиста гуща — стіна квітів та рослин, яка з ’явилася проти мене, коли я ввійшла у вітальню дом у Арки та Володимира ГІетришинів у Нью Бронсвіку. Це було пано майже на всю широчінь стіни якраз проти входу в ту кімнату. Немов у відповідь на моє невисловлене питання, пані Арка каже, що малювання таких великих картин її особливо притягає. Вона надіється, що колись вдасться їй підготовити цілу виставку таких великих розмірами картин. Оглядаю ще інші картини в цій частині помешкання, а тоді сходимо Треба ж усе таки почати від школи: Арка Петришин студіювала мистецтво в Гантер коледжі, д е мала нагоду працювати з Робертом Модер- велем, Віліямом Базіотісем, Реймом Паркером та іншими. 1963 року зд о б у ває ступінь М. А., алеж далі студію є в Арт Стюдентс Ліґ у Нью-Йорку, а теж на дипломних курсах у Чікаґо. Далі пані Арка розказує: ’’Сама школа дає тільки теоре тичну та технічну підготовку, м ож ли вість вивчати різні техніки: граф іку, (дереворіз, офорт тощо), акварельні техніки, олію, акрилік та інші. Інколи похвала вчителя за о хо чує до повторювання того самого і тоді людина не шукає власного вияву, не знаходить себе. Цього почала я шука ти, коли вийшла зі школи. Перші мої твори це була, так би мовити, ’’контри буція” до тодіш нього абстрактного імпресіонізму. Але я тоді захоплю валася орієнтальною ф ілософ ією , і моїм власним вкладом у це без предметне мистецтво було поєд нання орієнтальної каліграф ії з а б с т р а к т н и м (б е з п р е д м е т н и м ) імпресіонізмом”. Під час цієї розповіді оглядаємо ті ранні праці. Хоч вони абстрактні, але в них можна помітити багато ліній, які вже є натяком на рослинність, отже предметність. У. Л.: Як дійшло у вас д о зміни творчого напрямку? А. О. П.: М алюючи якийсь час у цьому стилі, я прийшла до пере конання, що цей напрям по деякому часі вичерпується, так що загрожує вже повторювання. З’явилася потреба повернення до предметного малю вання. У моїх малюнках почали спон танно появлятися щораз виразніші натяки на ф ігури. Ось картина ’’М олода”, на якій вже є зарис лю дської постаті. Згодом я перейшла д о пласких площ ин, щ об цим способом передавати натяки на постаті”. Тут пригадалося мені, що критик Гординський порівнював картини Арки Петришин д о ікон, а можливо, те Аркадія Оленська-Петришин. Спогад з подорожі. Олія. (104 X 63) Arcadia Olenska-Petryshyn, Voyages remember, Oil (104x63) 10 НАШЕ ЖИТТЯ, БЕРЕЗЕНЬ 1978 Видання C оюзу Українок A мерики - перевидано в електронному форматі в 2012 році . A рхів C У A - Ню Йорк , Н . Й . C Ш A.
Page load link
Go to Top